Vila i frid <3

Det är helt sjukt hur snabbt 1 år går, för ett år sen va jag inte samma Martina som jag är nu, vilket är posetivt. För ett år sen slutade jag träffa dig, för ett år sen va jag förvirrad, för ett år sen lämnade du utan förvarning, för ett år sen visste jag inte att du va död.. 
 
Jag minns fortfarande chocken jag fick, jag ville ju ringa dig? Chocken som uppstår när man inte har någon aning alls.. Varför skulle jag komma på att ringa dig? Jag tror på ödet, det va ödet som sa att jag skulle ringa dig för att jag skulle få reda på vad som hade hänt.
 
För ett år sen va jag också helt omedveten om att jag skulle träffa min tvillingsjäl, mitt solsken, min kärlek & min bästa vän. Jag visste inte heller att jag skulle vara super lycklig vid den här tidpunkten. Jag visste alltså inte att jag skulle träffa mitt livs kärlek.
 
2011
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0