Ångra att du inte ångrade?

Har ofta tänkt på mitt liv. Hur mycket jag har spårat och kommit snett på vissa ställen. Jag kommer i perioder då jag bara vill ta det lugnt och vara låg, men då har jag ändå tänkt, vafan jag är bara ungdom en gång i mitt liv, ska jag gå runt och tänka tillbaka på min ungdom som tråkig? Det är okej att festa och spåra i min ålder, man måste väl passa på? Jag vill inte vara 40+ och ångra att jag inte gjorde vissa saker. Därför lever jag mitt liv precis hur jag vill, och hoppas nästan på att ångra mig lite mer än vad som är nödvändigt..

Kommentarer
Postat av: Tammy

Du ska alltså tvinga dig att festa för att andra ungdomar gör de? och om inte du gör de så kommer du ångra dig när du är 40 för du hade tråkigt? för du inte festa?....

2011-09-12 @ 21:08:01
Postat av: Martina

Fast alltså jag tvingar ju inte mig själv till att festa? Jag vill ju festa? Dessutom va det inte bara fest jag menade..

2011-09-13 @ 10:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0