Är inte det här min blogg?

Jag har faktiskt ställt mig den frågan i några dagar nu. Ska inte jag få skriva det jag vill i den? Det är väl liksom det som är meningen? Att jag ska kunna skriva av mig i min blogg. Min förra blogg är redan raderad med fullt av minnen i. Ska jag behöva radera den här bloggen också för att DU inte lämnar mig ifred? Som ni kanske vet så är jag ''falsk'', ''går bakom ryggen på folk'' & glöm inte så har jag ju nyss blivit ''tjuv'' och ''kleptoman''. Kärt barn har många namn, är det inte så man brukar säga? Om man nu tycker att jag är det, varför går man då in på min blogg 150 gånger per dag bara för att kolla vad jag gör, för att man är så jävla nyfiken på ens liv tydligen. Ska jag skaffa ny blogg? Eller sätta lösenord på min blogg så jag vet vilka som kan läsa den! Patetiska nolla.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Do that, har redan sparat alla bevis jag behöver mot dig, om du inte lämnar tillbaka böckerna :)



Men snälla går jag in på din blogg för jag ä'r intresserad av dig? NEJ inte som du är av mig, jag skulle se hur "upptagen" du egentligen är. Och det visa sig att jag hade rätt att du bara ljög för mig för att slippa lämna tillbaka böckerna du lånat.

2011-03-27 @ 18:00:29
Postat av: lilla jag

vad tråkigt att höra att någon sjuk människa har raderat din blogg:( denna person måste vara så sjuk i hela huvudet att hon inte har ett eget liv. Du kommer att träffa sjuka människor i ditt liv och lär dig av detta så slipper du psyko som kommer att försöka göra livet surt för dig. skulle anmäla denna sjuka person för hon verkar riktigt sjuk i hela jävla huvudet. Hon måste var väldigt ung efter som att hon beter sig så. Hon blev nog tappad som barn:( lycka till:) Hoppas du får ha din blogg i fred för mina vänner som är 94 gillar att läsa din blogg:)

2011-04-16 @ 14:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0