Det här va min och mammas fina smörgås tår...

img20110624_002 (MMS)

Det här va min och mammas fina smörgås tårta som vi åt igår. Min kväll igår spenderades hemma hos nadja med ebba. Vi satt på hennes takterass och bara snackade skit. Sen blev vi skit sega allihop så jag och ebba åkte till trafiket och åt sen hem och sova. Vart en riktigt trevlig kväll ändå, och gud så skönt att man typ är den ända som inte har "ont i håret" idag. Nu sitter jag på landet och har nyss ätit middag. Imorgon blir det shopping, och gud så jag ska handla, för länge sen jag verkligen handlade. Hörs mer imorgon. Puss på er alla!


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag måste säga att jag till 100% diggar din sida. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med det här?

2011-07-20 @ 23:34:05
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0