Över..

Det här kunde jag inte tro för 5 år sen, att jag skulle känna sån hat kärlek till dig. Du va världens bästa, du va min syster, min andra halva. Vi delade allt. Jag trodde vi föralltid skulle vara vänner. Vi hade så himla kul, du är min barndom, det är dig jag gjort hyss med, jag har gått igenom allt med dig. Känns så himla tråkigt nu.

Men jag vet, även om vi någon gång skulle hitta tillbaka till varandra så skulle det aldrig funka. Vi är på olika plan, vi har växt ifrån varandra och jag kan inte låta bli att störa mig på dig även fast jag försöker att inte göra det.

Hur kan en sån vänskap egentligen bara försvinna? Är jag fortfarande trött på dig efter att vi bott ihop i nästan 1 år? Eller är det bara så att vi verkligen inte är samma personer längre. Jag vet inte, men har lärt mig nu att inte ödsla tid på dig.. Tyvärr men vi är över..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0