Svårt att göra rätt & Lätt att göra svårt.

Ibland är saker och ting så himla komplicerade, varför gör man saker man absolut egentligen inte borde göra? Varför tar man emot saker man inte borde göra? Allting är så svårt, och just vid detta tillfälle vet jag knappt in eller ut. Folk som öppnar sina munnar som egentligen inter har en aning om någonting eller hur svårt det egentligen är, det är så svårt och jag vill egentligen bara skrika ut det fast jag vet att jag inte kan för då kommer det bli ännu mera problem och det orkar jag inte med just nu. Det lär komma en dag då man kan säga, dagen jag tar mig i kragen och faktiskt lägger ner. Den dagen borde egentligen vara idag. Men jag kan inte, det är så svårt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0