Förklaringen.

Ja, en del har ju sett att min andra blogg är borta (martinasalvadoor.blogg.se). Det är INTE jag som har tagit bort den.

Förklaringen varför min blogg är fruktansvärt pinsamt att berätta. Det är en sån otroligt omogen & onödig saks som gjort. Men det kommer man inte undan med, allt är polisanmällt och jag har redan fått pappaer hem och uppgett namn.

Det är nämligen så att jag och en ''vän'' började tjaffsa lite smått pågrund av att hon sagt en sak till mig som inte riktigt stämmde in med vad den andra hade sagt, så jag frågade varför? Då är jag falsk och har tydligen snackat skit om henne.

När hon blir arg har hon inga gränser, hon vet absolut inte vad man får och inte får göra.. Jag vet inte om hon är skitzofren (stavning?) eller om det är något annat fel, för det är fan inte ett normalt beteende!

Hon bestämde sig iallafall för att gå in på min blogg och ta bort den, det tog hårt kan jag säga. Och hon vet själv hur mycket en blogg betyder för en och det är därför hon just gjorde så mot mig som kan lösenordet till min blogg. Så det kan ändast vara hon!

Men det är bra, jag har lärt mig en läxa på att hon inte va riktigt frisk. Och så ger blogg.se IP nummret till polisen så dom kan se vem som gjorde det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0