Dags att säga hej

Har inte skrivit ett inlägg här på bloggen påväldigt länge, orkar helt enkelt inte lägga ner tid på att gå in och skriva. Men kanske ska börja lite smått igen? Ibland saknar jag att blogga så mycket som jag gjorde förut.
Har iallafall hunnit med att vara i portugal i en vecka vilket va otroligt skönt. Kärlek till detta land & till min lilla by.
Det har varit valborg då jag ''firade'' den på Lindas studenskiva inne i stan. Annars kan jag inte komma på så mycket mer som hänt.
Min morfar gick bort för ett år sen i tisdags vilket va jobbigt. Att tiden kan gå så snabbt men ändå så sjukt långsamt, jag saknar dig morfar, något obeskrivligt.
Annars flyter väl mitt liv som det alltid gjort, jag bringer med mig otur, alltid.. Så upp och ner går det.. Som sagt,
man får ju aldrig ha det riktigt bra, det vore för mycket begärt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0