Jaaaa!

Sorry för dålig update, ska bli bättre lovar!

Nu är iallafall äntligen resan bokad! 2/8 - 9/8 med älskade Ebba! Åh, vi kommer ha det så himla roligt. Är det någonting jag saknar så är det verkligen det landet, 4 års uppehåll?! Aldrig mer!

Vi ska iallafall till Alvor-Portimão, jag längtar längtar längtar... Och det är både min och Ebbas första resa utan familj! Ett minne för livet antagligen? Oj så många bilder jag ska ta under en vecka, även filma.. Okej, nu går jag över gränsen med att planera, men jag är så uppspelt! Ska man kanske börja packa nu? Skoja. Måste inskaffa lite nya sommar kläder och en lista på allt jag behöver kommer också, som förra året. Okej, skit inlägg, hörs senare!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0