Att ni ens är kvar?

Jag fattar inte, jag uppdaterar ingenting och uppdaterar jag något så skriver jag ändå ingenting nödvänligt. Och just nu så har jag ingenting att skriva om..'

Imorgon är det freeedag!, MEN det blir en lugnt fredag för mig, ska träna med gullis Linda på dagen och sen mysa med Nadja.. Jag skiter i, jag ska käka chips imorgon..

Måste bara berätta för er alla hur duktig jag vart idag.. Jag va hos tandläkaren! Kanske inte låter så konstigt för er men för mig är det verkligen en stor grej.. Det är så att jag är sjukt jävla tandläkarrädd, alltid vart och kommer väl alltid att vara, vägrade öppna munnen när jag va liten t.ex. Men idag va jag så duktig och öppnade munnen, och vet ni vad? Jag hade inga hål. Och tacka gud för det, för jag skulle aldrig våga borra.

Jaja, massa strunt prat.. Puss från mig ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0