Syster sol & General knas

Baby du är het het het och jag faller för din charm.
När världens känns för kall är du där och gör mig varm.
För du vet hur du ska tända upp min eld, så flamman brinner vidare när morgonen blivit kväll.
När du gör mig sådär, förför mig sådär, gör mig sakta, stilla. Blir jag ett med allt som är.
Jag blir galet kär man när du flexar sådär. Närmare mitt öra tills min kropp börjat röra sig.
Boom boom booom som en vulkanexplostion, får min kropp att smällta samman och vi sjunger samma ton.
Oooh ooh ooh het attraktion

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vet vad du har gjort din lilla fitta, hora runt som dig, luktar usch. hoppas du dör en lång smärtsam död ditt lilla freak, du är så ful och skarrig. dööööö bara

2012-02-09 @ 14:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0