Tankar..

Ligger här nu på kvällskvisten och tänker. Jag tänker på männsikor, hur folk faktiskt kan vara mot andra människor och att man inte kan lita på folk man trodde man kunde lita på.

Att folk har dubbelmoral gör mig bara irriterad, man ska aldrig säga någonting man inte kan stå för sen.. Har man sagt en sak så är det så, och absolut när det va några timmar innan man sa det.

Jag är trött på folk som gör så, vad är det egentligen att ha? Att visa en annan människa respekt tycker jag är en självklarhet, men jag märker snabbt att alla inte riktigt tycker som jag på den fronten. Att man går runt och snackar ''skit'' om folk och sen dagen efter bli bästisar igen stör mig också extremt mycket..


Nu vart det ett hatiskt inlägg, men jag var bara tvungen att skriva av mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0