Vila i frid min ängel!

Det är så att mitt marsvin gick bort igår, hon är nu ängel och kommer alltid följa med mig i mitt hjärta. Det är tomt utan henne, ingen som skriker längre, och saknaden är stor efter dig min fettis. Hon har antagligen somnat in eller fått en infarkt. Mamma hittade henne i igår kväll och jag va så grymt ledsen att jag inte kunde skriva ut det på bloggen eller blogga överhuvudtaget. Jag orkar nu, men inget mer, jag tror jag tar en paus.

Tjorven, forever you. Jag kommer aldrig glömma dig.. Och du kommer alltid vad med mig, det vet jag! <3






Kommentarer
Postat av: LIENE

nej, vad tråkigt:(

r.i.p.

2011-03-11 @ 05:56:57
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0