Ska inte anpassa mig.

Varför ska jag anpassa mig egentligen? Nejnej, det ska jag inte göra! Jag ska ha min blogg öppen, för det jag vill, sen hoppas jag på att jag inte får idiotiska kommentarer av folk som inte ens ska gå in på min blogg, som egentligen inte har någon rätt till att läsa min blogg?

Ibland fattar jag inte vad folk tänker med, jag fattar heller inte hur man kan vilja att man ska bli osams med folk? Men jag är inte så dum, jag fattar vad som pågår. Jag menar, vem är så dum och kommenterar sin egna blogg för att få folk att bråka? Egentligen kan jag inget annat än att skratta.

Tycker ändå detta är lite roligt, jag får nästan veta varje dag nya saker ''jag har gjort'', det har fått mig att skratta.. Undrar om det fortsätter, eller om jag helt plötsligt aldrig någonsin gjort något?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0