Segis dag

Ja, det blev ju inte någon bloggning igår, men jag har iallafall hittat sladdarna till kameran, nu är det andra steget att ta sig upp ur sängen och hämta kameran. Jag har värsta segis dagen idag, vaknade sent, kollat på film och nu ligger jag bara och tar det lugnt.

Igår hade jag iallafall fullt upp, därför kunde jag inte blogga. Mötte upp Nadja & Malin i stan då dom gjort sina läppar, sen gick vi till Nadjas jobb, sen tog vi en lunch och gick och kollade i typ 3 affärer, jag hittade iallafall en jätte söt tröja (visar sen). Sen åkte vi hem till Nadja. Efter ett tag åkte jag hem och som vanligt fick ont i huvudet av en dag på stan. Skit huvud!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0