Ursh så jävla trött!

Kunde absolut inte somna igår (tror jag är nervös), och är tvungen att vakna såhär tidigt idag, skönt! Nej inte direkt. Men vad gör man inte, desstuom måste vi skotta bilen så ännu roligare i -10, kommer fan frysa ihjäl.

För er som inte vet då så ska jag på rättegång idag. Det som det handlar om hände sommaren 2009 så det är ett tag sen, men man kan ju hoppas på pengar denna gång? :)

Därför kommer det inte bli så mycket bloggning idag, ska försöka blogga så mycket jag kan på raster och lunchen. Ska göra mitt bästa för er mina söta!


En liten jag till vänster!


Kommentarer
Postat av: iiissa♥

haha så jäkla söt!

2011-02-18 @ 22:30:50
URL: http://iiissasplace.blogg.se/
Postat av: Ronja

Gaaaaaaaaaaaaaammal BILD! xP

2011-02-19 @ 17:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0