Home sweet home.

Jag ska sluta utlova saker här på bloggen, tex att jag skulle blogga innan jag åker till portugal, det har jag ju inte gjort. Men nu är jag iallafall hemma igen!

Kom hem från portugal i tisdagsnatt, resan gick bra och det va bra flyg väder, skönt det. Fast det är ju inte lika skönt att vara hemma i sverige igen. Jag ville inte hem, jag ville vara kvar i mitt underbara portugal, åh jag längtar redan tillbaka, och i sommar så måste jag dit igen! oavsett vad!

Det hände en annan sak när vi va i portugal som inte alls va lika rolig, min kamera går sönder! Bara sådär helt plötsligt. Min braiga kamera som jag ville ta så mycket fina bilder med, men icke. (Tur att jag har garanti på den iallafall). Jag bestämde mig iallafall för att köpa en ny kamera, jag sket i om den va dålig eller inte jag ville bara ha en kamera. Den jag köpte SÖG. Ni kommer se skillnad på bilderna kan jag ju säga.

Jaa, nu vart det ett långt inlägg, men nu vet ni att jag är i sweeeeden!



Arlanda express.



Arlanda.











På planet.



Faro airport.



Underbara portugal.















... Och där gick kameran sönder...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0