Hej bloggen!

Im back on tracks nu! Och måste väl uppdatera lite om vad som händer i mitt intressanta liv som Martina, någonting jag lätt glömmer!

Det har ju vart påsk! Jag va hos min morfar och åt påsk middag, fast det vart inte riktigt som vi tänkt, men mysigt ändå. Please don't give up...

Och senare på kvällen så drog jag hem till Linda för lite trevligt sällskap några öl. Vi drog rätt tidigt, men det tog ett tag för oss att ta oss hem, först typ 3 taxi bilar som inte ville ha med oss, sen hann vi med bussen för vi väntat så länge, snuten kommer på, och kollar inte min väska?! Tur i oturen. Det passar att inte kolla mig när jag inte har någonting på mig! Annars är dom jävligt duktiga på det!

Igår så va jag och Ebba på BB finalen, och för er som inte vet så åkte Rodde ut! Men tur va det, trött på den där jäveln, men ändå, vad är big brother utan Rodney! Sen vart det en FET kebab efter. Mums...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0