Friskis & Svettis!

Jag har fått The Sims 3 och jag är helt fast, har spelat sen imorse tills nu. Illa!

Nu ska jag iallafall börja klä på mig, packa mina tränings saker och sen bege mig ner till centrum för att kolla på ett par jeans shorts som finns där, hoppas dom faller mig i smaken, måste ha sånna! Sen vidare till friskis och träna med Ebba och Mamma. Sen hem och äta kebab. Sen har jag faktiskt inte fler planer. :P

Jag har några bilder från helgen också som kommer upp lite senare, dock inte fina! hahaha!

Kommentarer
Postat av: Carina

hej tjejen!



Jag har 2 tävlingar på bloggen just nu där man kan vinna en locktång,smink,ringar,nagelpiercing och en valfri film!



Kika in vettja!

Kramiz

2011-04-16 @ 18:10:16
URL: http://cmickaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0